Aktualityvšechny aktuality

EPD se těší podpoře od Danone

Společnost Danone a.s. je největším světovým výrobcem čerstvých mléčných výrobků, produktů na rostlinné bázi a světovou dvojkou v kategorii dětské výživy a balených vod. Nabízí celosvětové značky, např. Activia, Actimel, Danette, Kostíci a Fantasia, produkty na rostlinném základě ALPRO, Provamel a produkty dětské a klinické výživy spojené se značkou Nutricia – Nutrilon, Hami, Nutridrink, Nutrison, Cubitan, Neocate a další. 

Že je potrava pro tělo je hlavní doménou této firmy je všeobecně známe, co se ale neví, že si zakládá i na kvalitní potravě pro duši. Mezi tu bezpochyby patří sociálně vlídné pracovní prostředí podporující rodinu, různorodost jedinců a spravedlivé odměňování. Jsme velice rádi, že Vám touto cestou můžeme představit našeho hlavního partnera, který stejně jako my cílí na důležité hodnoty jako je rovnost a diverzita.

Danone v současnosti vlastní nejrozsáhlejší sbírku fermentačních bakterií na světě. Hlavním cílem Danone je přinášet zdraví prostřednictvím jídla co největšímu počtu lidí, téměř 90 % prodejů Danone je v současnosti realizovaných v kategoriích zdravých výrobků. Právě na kvalitu svých výrobků a také na zdraví, které je úzce spojené s životním prostředím a trvalou udržitelností zdrojů na celé, čím dál tím více propojené, planetě, klade společnost Danone dlouhodobě mimořádný důraz.

Osobně jsem přesvědčen, že pracovní prostředí, které je otevřené různorodosti, je jedinou cestou, jak můžeme uspět v našem podnikání i v naplňování naší vize Jedna planeta. Jedno zdraví,“ říká Frédéric Guichard, generální ředitel Danone pro střední Evropu.

Inkluzivní rodičovská politika Danone se řídí tím, že nezáleží na tom, zda nový přírůstek přišel do rodiny porodem nebo adopcí – všichni novopečení rodiče mezi zaměstnanci společnosti Danone, bez ohledu na pohlaví a typ rodiny, ve které žijí, mohou využívat výhod rodičovské politiky, která je podpoří v tom, aby v tomto období trávili kvalitní čas se svou rodinou. Politika podpory rodičů nabízí výhody daleko přesahující legislativní rámec. Po narození dítěte Danone pokračuje v podpoře zaměstnance, například jednorázovým bonusem ve výši 1 000 EUR v době porodu/adopce, vyplácením stejné mzdy po dobu 18 týdnů mateřské dovolené a také nárokem na bonus po dobu těchto 18 týdnů. Druhý rodič má po narození dítěte nárok na 15 dní placeného volna a společnost mimo jiné nabízí zaměstnancům také zvýhodněný nákup dětských výrobků Danone. Když se zaměstnanec rozhodne pro návrat do práce, společnost mu poskytne náhradu nákladů na školku nebo jesle ve výši až 200 EUR měsíčně. Společnost Danone také nově rozšiřuje svou „svatební podporu“ i na registrované partnerství – to znamená, že každý zaměstnanec Danone dostane den placeného volna na svoji registraci/obřad.

Díky partnerství máte možnost se s lidmi z Danone osobně potkat na 14. ročníku konference Equal Pay Day. V pátek se můžete v rámci konference těšit na Andreu Boreckou, HR ředitelku CZ/SK Danone a.s., v sobotu pak máte možnost u mentoringového stolu spolu s Hanou Pavlíkovou, Senior Quality Manager CZSK, diskutovat na téma Komunikace bez předsudků.

Pořiďte si svou vstupenku již dnes a můžete se začít těšit na setkání nejen s dámami z Danone, ale i s celým týmem EPD.

KEY WORDS: 

#partnerství #udržitelnost #Equalpayday2023 #rovnépříležitosti #diverzita #SGDs #podnikání #změna #firemníkultura #rozhodovacípozice #vzdělávání #BPWCR #podnikatelka #mentoring #WEPs #hlasžen #býtvidětaslyšet #postavení