aktualita

Equal Pay Day 2021 v kostce

By 25. 4. 2021 No Comments

Česká republika má pátý nejvyšší rozdíl v platech mužů a žen v EU ve výši 18,9 % oproti unijnímu průměru 14,1 %. Příčiny, důsledky a nástroje pro narovnání komunikujeme odborně se systémovým projektem 22 % K ROVNOSTI na webu Equal Pay Day. 

 

Publicita 12. ročníku vykazuje přes 50 externích mediálních výstupů v 6 měsíční kampani. Hlavní mediální partner TV Nova pozval 6 hostů do Snídaně s Novou a publikoval 4 články na tn.cz. Celková hodnota komunikace EPD dle mediaplánu z roku 2019 byla vyčíslena agenturou Wunderman Thompson na 3,5 milionu Kč. Pro média.

 

Zřídily jsme virtuální poradnu k otázkám férového odměňování žen. Poradnu odborně zastřešují expertky Lenka Simerská a Petra Sofie Haken. Více na @rovnáodměna.

 

EPD překročil slovenské hranice moderováním mentoringu a projektu BPWCR live, zapojením významných slovenských osobností a organizací a vystoupením Magdaleny Vašáryové, které budete moci znovu shlédnout na YouTube BPWCR. 

 

Kampaň EPD se propojila s kampaní #HereToBeHeard od společnosti MARS. Navazuje na naši výzvu z roku 2019, aby ženský hlas byl slyšet a vrcholí na Linkedin v dubnu 2021. 

 

CEO IKEA Mounia El Hilali představila výsledky vlastního průzkumu stereotypů #férovýdomov. Společně jsme oslovily 306.746 členek IKEA Family klubu v Čechách a
na Slovensku v kampani k MDŽ.

 

PROČ to celé děláme? Roční pandemie postupně odhaluje dlouhodobé společenské trendy, jako například nerovnoměrné rozdělení rolí ve společnosti. Současná moderní žena trvá na celoživotním vzdělávání a čas pro sebe si najde. Vyšly jsme vstříc účastnicím rozložením programu do týdne a časových bloků, jež lze rozplánovat do náročného dne.

 

Aktivaci žen pomocí teambuildingu na EPD využily společnosti ČEPS, GASNET, UNIQA, AB Inbev, Allianz, IKEA, Mondeléz, HzM, TV Markíza, Essox a další, jako zaměstnanecký benefit a motivační nástroj pro posílení týmového ducha a sdílení společných zážitků. 

 

Výhody spolupráce a vzájemné ženské solidarity jsme komunikovaly skrze výstupy kampaně např. uvnitř sítí #HolkyzMarketingu 25K, expatkám v ČR s #Foreigners 12K, ženám věrnostního klubu #Rossmannzenam 212K.

 

Inspirativní mentoring podpořil odvahu a výdrž 47 vybraných českých podnikatelek projektu Akademie AWE. Druhé kolo projektu hledá svého podporovatele.

 

12 let s MARY KAY! Děkujeme za partnerství. “Také klasický network marketing je možné rychle převést na online a trhat rekordy” Edita Szabóová. 

 

Digitalizaci vnímáme jako významný prvek růstu organizace. 12-letý projekt jsme přenesly do online prostředí a využily jsme technologické nástroje Fapi, Kontentino, SalesForce CRM pro neziskovky, SmartEmailing, G Suite a Zoom. Pro doručení tradičního kvalitního obsahu EPD, náš organizační tým překlopil celý projekt do digitální podoby. Vysílaly jsme do všech koutů ČR a do celého světa. Připojení odkudkoliv

 

Pro osvěžení sledovanosti jsme část programu odvysílaly naživo z Magenta Experience Centre a náš tým umí nabídnout podobný produkt celoročně i pro Vás. 

 

Společně s Nordic Chamber of commerce EPD doplnilo neformální online setkání s bývalou Global Head of Equality, Diversity & Inclusion (D&I) v IKEA Group Sari Brody na téma Diversity & Inclusion.

Čas účastnic věnovaný EPD byl časem věnovaným osobnímu rozvoji každé z nás. 7 dní nabídlo koncentrované studium, zkušenosti a energii. Citujeme účastnice “Za hodinu se člověk naučí jako za celý týden na školení.” Nyní mohou šířit podporu dalším ženám.

Pojďme společně tvořit naší budoucnost.

Kampaň i akci tvoří veřejně prospěšná organizace Business & Professional Women CR z.s. (BPWCR), jejíž celoroční projekty medializují téma rovného postavení žen ve společnosti a představují veřejnosti ženy-expertky jako stále chybějící ženské vzory. Mentoringové aktivity pak zapojují účastnice, facilitátorky, koordinátorky, mentorky i #dobroholky a posouvají ženy daleko z komfortní zóny, kde se učí v rámci celoživotního vzdělávání, podporují se a motivují k dalším aktivitám. Pokud se chcete i Vy zapojit, staňte se členkou osobní, nebo firemní. 

Máte nápad na téma, nebo spíkra na příští ročník? Napište nám na bpwcr@bpwcr.cz

Save the date | 8. & 9. dubna 2022 | Pozvánka na 13. ročník Equal Pay Day v ČR