Partneři Equal Pay Day 2021

Skupina Nova kraluje českému televiznímu trhu a pravidelně obsazuje první příčky televizní sledovanosti. Její pořady a hvězdy se během šestadvaceti let existence staly nepostradatelnou součástí českých domácností. Prioritou skupiny Nova není jen pravidelné obhajování titulu televizního lídra, ale také získávání a udržení kvalitních zaměstnanců. Jejich výkon oceňuje řadou benefitů a nadstandardní péčí. Klíčovou roli hraje také specifická firemní kultura a přátelské pracovní prostředí. Z dlouhodobého hlediska patří skupina Nova mezi nejatraktivnějších zaměstnavatele v České republice.

Hlavní mediální partner

Projekt 22 % K ROVNOSTI je systémový projekt Ministerstva práce a sociálních věcí pro snižování rozdílů v odměňování žen a mužů v ČR. Zapojuje do řešení všechny aktéry na úrovni veřejné správy, institucí i byznysu. Výstupem jsou konkrétní nástroje jako kalkulačka reálných výdělků žen a mužů na trhu práce, Logib – sebetestovací nástroj pro zaměstnavatele přejatý ze Švýcarska pro zjištění rozdílu v odměňování uvnitř organizace, metodické materiály pro Úřad práce a Státní úřad inspekce práce pro předcházení vzniku nerovností a kontroly rovného odměňování u zaměstnavatelů. Vše je podloženo výzkumy a analýzami, dobrými praxemi ze zahraničí a osvětovou kampaní pro širokou veřejnost. Více na www.rovnaodmena.cz

Odborná spolupráce projektu 22 % K ROVNOSTI

Mars je rodinná firma s více než stoletou historií, která nabízí širokou škálu produktů pro spotřebitele a jejich zvířecí mazlíčky. Vyrábí některé z nejoblíbenějších značek na světě, jako jsou například M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®,  ORBIT®, SKITTLES®, UNCLE BEN’S® a spoustu dalších. Společnost se pravidelně umisťuje na předních příčkách v prestižní globální soutěži Great Place To Work®. Kanceláře společnosti jsou pet friendly a spolupracovníci si tak můžou přivést své domácí mazlíčky do práce s sebou. Mars se zaměřuje na angažovanost a motivaci svých spolupracovníků, jak firma nazývá své zaměstnance, a na naplňování pracovního potenciálu každého z nich. Marsu záleží na diverzitě a v rámci této oblasti se mimo jiné soustředí i na odstraňování možných bariér pro ženy na jejich kariérní cestě do top managementu firmy. Celosvětově společnost přesáhla milník 40% žen v top managementu, ve střední Evropě tvoří ženy více než polovinu leadership týmu

Budujeme podnikání, které podporuje rovnost žen a mužů. My ve skupině Ingka věříme, že každý má právo na férové zacházení a rovné příležitosti, a to bez ohledu na pohlaví. Našim cílem je dosáhnout skutečné rovnosti žen a mužů. To znamená zajistit rovné příležitosti pro ženy i muže a dosáhnout rovnováhy mezi nimi ve všech zemích, úrovních a pozicích, včetně správních rad a výborů organizace. Věříme, že větší vyváženost zastoupení mužů a žen prospěje všem. S naším závazkem 50/50 se zaměřujeme na všechny úrovně, ale také na více žen v převážně mužských rolích a více mužů v převážně ženských rolích.
Bez ohledu na roli nebo pozici by všichni v IKEA měli očekávat, že za práci stejné hodnoty budou zaplaceni stejně. Jsme členy koalice Equal Pay International Coalition (EPIC) a zavázali jsme se zajistit rovné odměňování žen a mužů v celé skupině Ingka. Vybudování genderově rovného podnikání znamená podporu inkluzivní kultury, v níž jsou ženy i muži oceňováni za svůj podíl na úspěch firmy, ale také jsou schopni ovlivnit kulturu a chod celé organizace. Protože když mají muži a ženy stejné příležitosti, vyhrává každý.

Wunderman je mezinárodní marketingová agentura, jejíž centrála sídlí v New Yorku, dnes tak ve 200 pobočkách na 70 trzích pracuje 9200 profesionálů. Pražská pobočka je na trhu přes 20 let a dnes je největší marketingovou agenturou v Česku. DNA agentury je spojení dat, kreativy a technologií, díky tomuto různorodému mixu tak vytváří pro své klienty marketing, který přináší výsledky. Wunderman nabízí svým zaměstnancům mnoho interních programů, které podporují jejich komplexní rozvoj. Velice oblíbený je mezinárodní program Pass it on, který podporuje ženský leadership a poskytuje prostor pro vzájemnou spolupráci a sdílení zkušeností nejen mezi ženami v byznysu.

SmartEmailing je aplikace pro kompletní správu e-mail marketingu a marketingové automatizace. Na českém trhu zaujímá pevnou pozici již 11 let. Denně doručí v průměru 10 milionů e-mailů. Mezi klienty patří například CNC, Vivantis, Wunderman, Národní divadlo nebo Heureka. Jednou z hlavních předností SmartEmailingu je doručitelnost a dobré vztahy s českými e-mailovými providery. Kromě e-mailingu umožňuje vytvářet a řídit další marketingové procesy na základě dat a chování zákazníků. Neustále rozšiřuje marketingové kanály pro komunikaci: e-maily, SMS, FB audience, messengery, push notifikace a další. SmartEmailing stojí na principech svobodné firmy. Tým je tvořen nadšenými slušnými lidmi, kteří společně určují jeho další vývoj i způsob, jakým může firma české společnosti přispívat – v rámci finanční podpory zajímavých projektů i věnováním vlastního času. Hrdě stojí za označením: „Podnikáme srdcem“ a letos se chystá vysadit 10.000 stromů – jeden za každého svého zákazníka.

Neprodáváme jen kosmetiku, ale měníme životy žen.“ Tak by se dala shrnout filosofie Mary Kay, která patří mezi jednu z největších společností zabývajících se přímým prodejem pleťové a dekorativní kosmetiky. Již od svého založení v roce 1963 se ale nesnaží jen o to, nabídnout ženám kvalitní kosmetiku, nabízí jim zároveň podnikatelskou příležitost. Mary Kay se snaží ženám pomoci plnit si své sny – ať je to sen o pleti zářící zdravým a krásou, o sebejistotě nebo o tom být finančně nezávislá a zažívat každodenní úspěch. Více na www.marykay.cz

Společnosti Mondelez Czech Republic s.r.o. a Mondelez Slovakia s.r.o. jsou součástí skupiny společností Mondelēz International, která je jedním z největších výrobců cukrovinek a pečených produktů na světě. Ve více než 150 zemích světa zaměstnává 80 tisíc lidí. Mezi její nejznámější globální značky patří čokolády Milka, Cadbury a Toblerone, sušenky Oreo a LU a bonbóny a žvýkačky Halls a Trident. Do portfolia produktů na českém a slovenském trhu patří také značky Opavia Zlaté, BeBe Dobré ráno, Brumík, Fidorka, Figaro, Kolonáda, Miňonky, Tatranky či TUC. V České republice a na Slovensku společnost působí od roku 1992. Ve čtyřech továrnách, dvou obchodních jednotkách a centru sdílených služeb zaměstnává téměř 2,5 tisíce lidí a obchodní zastoupení firmy zde prodává okolo 500 produktů pod 16 značkami.

ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Jako jediná vyvinula výhradně digitální věrnostní program v aplikaci – ROSSMANN CLUB. Ve svých moderních prodejnách nabízí zákazníkům vedle širokého a kvalitního sortimentu značkových produktů také výrobky vlastních značek ISANA, Babydream, enerBiO, Alterra, Ideenwelt /Svět nápadů/ a další. Výrobky privátních značek Alterra a enerBiO jako první v ČR získaly mezinárodní ocenění pečetí kvality GREEN BRANDS za udržitelné podnikání. ROSSMANN je v rámci svého působení vedoucím na poli udržitelnosti, což dokládá i projekt ve vybraných prodejnách Drogerie bez obalu. Od r. 2009 společnost přerozdělila více než 62 mil. Kč na pomoc ohroženým dětem a rodinám v nouzi.

We bring business success to our partners through bringing entertainment & innovation to their customers. Our vision is to anticipate and fulfil the needs and profit requirements of international media companies expanding into new territories or new distribution platforms. We take over projects from planning to sales representations, content deliveries, and platform constructions across multiple fields.

MOJE PSYCHOLOGIE je lifestylový časopis pro ty, kteří chtějí porozumět pocitům svým i pocitům druhých lidí. Mají zájem rozpoznat možná úskalí vztahů se svými partnery, dětmi, přáteli či kolegy a najít návod na jejich řešení. Časopis pro všechny, kteří chtějí lépe poznat sami sebe, využít svých možností a zbavit se slabostí. Je určen vzdělaným, zvídavým a náročným čtenářkám, kterým nabízí novinářsky i odborně špičkově zpracované a zároveň čtivé články. K tomu předkládá i nový, netradiční pohled na módu a kosmetiku, design, gastronomii i cestování, protože i všechny smyslové požitky jsou součástí naší psychické kondice. MOJE PSYCHOLOGIE je časopis pro všechny, kteří chtějí začít žít sebevědomější, bohatší život.

Mediální partner
Časopis, který vidí pod povrch

Noviny Náš REGION jsou bezplatným periodikem určeným občanům Čech a Moravy. Náš REGION přináší informace o aktuálním dění v obcích i městských částech, publikuje nezávislé komentáře, otevírá aktuální kauzy a informuje o aktualitách ve vašem okolí.
V novinách čtenáři naleznou rozhovory s osobnostmi a přehled kulturních a sportovních akcí. Obsah jednotlivých vydání je zaměřen vždy na konkrétní region tak, aby byly informace pro čtenáře nejen aktuální, ale hlavně místní. „Díky nám oslovíte své klienty cíleně a efektivně.“ Kromě více než dvou tisíc distribučních míst jsou noviny Náš REGION k dostání i u kamelotů. V elektronické podobě jsou pak k dostání na Alza Media nebo na www.nasregion.cz

Prostor, který spojuje vše, co právě hýbe světem. Neuvěřitelných 800 metrů čtverečních plochy. A nudit se nebudete ani na jednom centimetru. Nahrajete si vlastní podcast v profi studiu, zapaříte na XBOXu, vytuníte si svůj mobil na 3D tiskárně nebo vyzkoušíte rozšířenou realitu. V naší kavárně si můžete dát home office, obchodní schůzku nebo se inspirovat při coworkingu. V Magenta Experience Centru můžete úplně cokoliv.

My letos vysíláme odsud

SPOLUPRACUJEME

Chcete také jméno své společnosti spojit s Equal Pay Day? 

Nabídka PARTNERSTVÍ & spolupráce v roce 2021

Máte zájem prezentovat svůj produkt nebo službu cílové skupině žen?
Na možnosti reklamy se ptejte emailem sekretariat@equalpayday.cz, nebo telefonujte 602 383 880.