Adriana Jahňáková

General Manager LEGO CZ/SK

Linked inFORBESE15.cz

Adriana Jahňáková je generální ředitelkou společnosti LEGO pro Českou a Slovenskou republiku. Dříve na pozici Senior Marketing Director LEGO REEMEA vedla marketingové týmy ve 100 zemích světa. Vybudovala úspěšné marketingové týmy a přišla s byznysovými řešeními také v P&G, Coca-Cole, Plzeňském Prazdroji a LEGO Group. Pracovala na lokálních, regionálních a globálních pozicích v oblastech marketingu a prodeje, žila a pracovala v 6 zemích světa. Je mentorkou v programech Odyssey, Equilibrium a European Women on boards.

Co děláte, když vám něco nejde, jak jste si představovala?

Nechám to být… začnu dělat něco jiného, tím si vytvořím odstup. Pak vidím věci z jiného úhlu pohledu. Nebo se zeptám: „Jak by to vyřešila 6-letá holka?“

Co by pomohlo tomu, aby byl HLAS žen ve společnosti více slyšet?

Kdyby tak byly dívky vychovávané už od dětství a od dětství by viděly jiné úspěšné ženy ve vedoucích rolích.

Chystáte v roce 2022 nějakou „Změnu“?

Ano, bude to rok plný inovací, prioritizace a zaměření na věci s hlubším smyslem.

Co bych se o sobě chtěla dočíst:

Ocenění mé role jako mentorky – z úst mých úspěšných mentees 🙂

Zdroje inspirace:

Michele Obama „Becoming“, Madonna „Like a Virgin“