2022všechny aktuality

Vedoucí ženy Mondelez

Děkujeme Mondelez za generální partnerství v roce 2022.

V České republice a na Slovensku působí Mondelez od roku 1992. Ve čtyřech továrnách, dvou obchodních jednotkách a centru sdílených služeb zaměstnává téměř 2,5 tisíce lidí a obchodní zastoupení firmy zde prodává okolo 500 produktů pod 16 značkami. 

Představíme si ženy, se kterými se jistě během Equal Pay Day potkáte.

Ivana Tůmová

Generální ředitelka společnosti Mondelez pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko

„Těším na sdílení zkušeností z jiných oblastí podnikání a inovativní přístupy, které by mohly být podnětem pro naši společnost. A těším se o to více, protože tato konference je organizována ženami pro ženy, a jsem přesvědčena, že právě my ženy umíme přicházet s neobvyklými a funkčními nápady.“

Zuzana Indruchová

HR manažerka pro Česko, Slovensko a Maďarsko, Mondelez Czech Republic

Téma mentoringu:  Návrat Žen po mateřské / rodičovské dovolené. Jak se dělá HR ve velké mezinárodní společnost, řízení diverzity

Jako maminka vracející se po pěti měsících do práce moc dobře ví, jak náročné je zorganizovat osobní i pracovní život. Pokud umožníme ženám dřívější návrat do práce, pak je to určitě o skloubení pracovního a osobního života, což je klíčové – být schopna zvládat všechny role doma a zároveň přinášet přidanou hodnotu v práci. Pokud k tomu získáme i nezbytný čas jen pro sebe, je to šance být sebevědomější a zároveň získáme sílu ovlivňovat svět kolem sebe.

Z pohledu organizace je to přizpůsobení se požadavkům ženy na práci ve flexibilnějším režimu – práce z domu, časově pružněji v průběhu celého dne, ochota zaměstnavatelů přizpůsobovat pracovní příležitosti z pohledu náplně práce a držet odpovídající finanční ohodnocení. A nakonec důležitým faktorem je také budování kultury skutečně rovných příležitosti.

Marina Hadrovic

Director of European Export at Mondelēz  International

Chorvatka žijící a pracující ve Švýcarsku, maminka dcery a ředitelka evropského exportu. Jejím úkolem je vyvíjet a vést budování značky produktů Mondelēz na různých trzích v Evropě a na konferenci bude mít příspěvek na téma:
Women in leadership

 “If someone offers you an amazing opportunity and you are not sure you can do it, say yes – then learn how to do it later.“

Markéta Agha

Specialistka interní komunikace a CSR
Mondelez Czech Republic

Téma mentoringu:  MBTI typologie osobnosti – poznejte lépe sami sebe i druhé

Dozvíte se něco více o typologii, která vznikla rozšířením 8 obecných typů C. G. Junga na celkových 16 osobnostních typů. Díky ní pochopíte nejen sebe samotné, ale i vaše partnery, rodiče, děti, přátele, kolegy v práci či obchodní partnery. Zlepší se vaše vztahy v rodině, s partnerem či na pracovišti a pomůže vám vyvarovat se negativních aspektů vašeho typu osobnosti.

O SPOLEČNOSTI

Společnost, která je jedním z největších výrobců cukrovinek a pečených produktů na světě, zaměstnává 80 tisíc lidí a prodává své výrobky ve více než 150 zemích. Mezi její nejznámější globální značky patří čokolády Toblerone, Milka a Cadbury Dairy Milk; sušenky OREO, belVita a LU a bonbóny a žvýkačky Halls a Trident. Do portfolia produktů na českém a slovenském trhu patří také značky BeBe Dobré ráno, Brumík, Fidorka, Figaro, Kolonáda, Miňonky, Opavia, Tatranky či TUC.