Aktualityvšechny aktuality

Nabídka partnerství 2023

By 16. 11. 2022 No Comments

2023 Být vidět a slyšet

EQUAL = rovné příležitosti
EQUAL PAY = rovné odměňování
EQUAL PAY DAY = Den rovnosti odměňování

Téma rovného odměňování a tlak na celospolečenskou změnu rovných příležitostí vyvíjí od roku 2010 veřejně prospěšná organizace Business & Professional Women CR z.s. pomocí celoroční kampaně vrcholící úspěšnou mezinárodní konferencí.

Fotogalerie 22 / Ohlédnutí 20 / Ohlédnutí 21 / Katalog 22 / Fotogalerie 19

CO JE TO EQUAL PAY DAY 

Equal Pay Day, česky Den rovného odměňování, je symbolický den, upozorňující na rozdíly v odměňování mužů a žen. Jde o globální osvětovou kampaň organizací BPW International ve více než 100+ zemích světa. 

Český projekt Equal Pay Day si klade za cíl posilovat ekonomickou bezpečnost žen v ČR vyvoláváním odborné diskuze firem i veřejnosti nad příčinami stále vysoké platové nerovnosti. Sdílením dobré praxe a prezentováním ženských vzorů podporuje rovné postavení žen v práci i ve společnosti.

3 PILÍŘE EQUAL PAY DAY 

1/ Udržitelnost → 14 let → tradice a důvěra partnerů → dodavatel BPWCR pracuje plně v souladu s cíli udržitelného rozvoje SDG´´ s. Nejen s cílem 5 – rovnost mužů a žen, ale také 4, 8, 10 a 17. Zároveň jsou výstupy projektů organizace platné v rámci #ESG

2/ Uznávaná středoevropská platforma pro sdílení dobré praxe zapojených firem a prezentováním ženských vzorů (role models) podporuje rovné postavení žen v práci i ve společnosti. Nejdelší tradice female mentoringu v ČR. 

3/ Mezinárodní přesah nejen díky zahraničním vystupujícím (partnerské firmy a projekty CEI, Anchors, AWE, Business Angels), i napojení organizací v rámci BPW International celosvětově. Udržení online modulu programu způsobuje rozšíření dopadu na celou ČR a do zahraničí → firmám umožňuje zapojit vytížené a těžko dostupné zahraniční spíkry či mentorky.

Reference projektu

Konference je každoročně vykazovaná Úřadem vlády ČR ve Zprávě o rovnosti žen a mužů jako významná aktivita vedoucí k posílení rovnosti platů mužů a žen na národní úrovni a je pravidelně prezentována na stránkách Evropské Komise. EPD aktivity české BPW jsou představovány jako vzor aktivit do BPW International. 

+ Již dvakrát jsme dosáhly uznání projektem 22 % K ROVNOSTI od MPSV jako jediná komplexní a specifická konferenční a komunikační platforma s garancí zásahu klíčových cílových skupin. 

+ V roce 2021 byl obsah kampaně EPD nominován do finálního short listu soutěže Fenix Content Marketing.

PROČ SPOLUPRACOVAT? 

VÝHODY PRO FIRMY:
Kredibilita a důvěra firem 
Kvalitní obsah konference 
Široký zásah mediální kampaně 

Postupně budovaná silná značka (od roku 2010) je stabilní, reaguje na aktuální události, sleduje dlouhodobé cíle a kvalitní partnerské vztahy. Reputace a sledovanost zajišťuje udržitelnost celého projektu. 

Celoroční růst zájmu mediálních partnerů – předkládaná témata jsou vytěžována médii po celý rok, rostoucí dosah kampaně (průměrně 52 externích výstupů viz – PUBLICITA

DOPAD NA VEŘEJNOST 

Usilovná práce na zviditelňování stále vysokého rozdílu odměňování mužů a žen se vyplatila. Po 13 letech sklízíme úspěchy v podobě vysokého zájmu médií a aktivitám řady organizací a projektů, které na naši práci navazují. Ochota zaměstnavatelů i veřejnosti o tématu hovořit otevřeně se zvýšila přímo dramaticky. 

+ každoroční nárůst cílové skupiny – celkem 19.393 zúčastněných
+ převážně ženy 31-49 let, VŠ vzdělání, kariérní ambice
+ významná věrnost účastnic, stávají se ambasadorkami 
+ komunitní způsob produkce zvyšuje organický dosah, 200 dobrovolnic a dobrovolníků každoročně

VÝHODY PRO OSOBNOSTI 

V rámci projektu představujeme ženské vzory, tzv. role models, které lze stínovat a následovat. O vystoupení na akci usilují významné ženy i muži byznysu. 

+ každé/mu vystupující/mu věnujeme osobní péči v podobě odborného poradenství pro vystoupení, abychom udržely kvalitu a jednotnou linii obsahu + osobnosti, které se na EPD představí, se často uplatňují jako ambasadoři a ambasadorky rovných pracovních příležitostí mužů a žen 

+ celkem představeno 308 vystupujících konference a 378 žen v rolích mentorek + ženské osobnosti, které se na EPD představují, vystupují na dalších akcích, což je velmi dobrá reference pro rovnoměrné zapojení žen na veřejnosti. 

Významní vystupující EPD jsou Věra Jourová (místopředsedkyně EK), Lenka Bradáčová (státní zástupkyně), Ivana Tůmová (Generální ředitelka Mondeléz International), Sari Einy Brody (former Global Equality IKEA Group), Brian Ayiling (Generální ředitel MARS), Libuše Šmuclerová (CNC), Lucie Urválková (místopředsedkyně představenstva a CFO pojišťovny Uniqa), Andrea Gontkovičová (Generální ředitelka CZ,SK,HU Philip Morris, členka představenstva), Adriana Jahňáková (Generální ředitelka LEGO CZ/SK), Paolo Lanzarotti (Generální ředitel Asahi), Boyan Neychev (Generální ředitel Bell Group), Blanka Matragi (módní návrhářka), Kateřina Bílly Danišová (GŘ Synlab), Jan Vlček a Klára Brachtlová (bývalí generální ředitelé TV Nova), Magdalena Vašáryová (politička), Helena Horská (Hlavní ekonomka, členka Dozorčí rady Raiffeisenbank), Simona Stašová (herečka), Drahomíra Mandíková (ředitelka firemní komunikace pro Evropu, Asahi), Flavia Gomez Aragao (Global International Supply Chain Head ABInbev), Jana Hanušová (GŘ Essox), Edita Szabó (GŘ Mary Kay), Taťána Gregor Brzobohatá (vyslankyně v OSN), Tereza Zavadilová (Newstream), Klára Beňačková (CFO Kaufland Česká republika v.o.s.) Danuše Nerudová (rektorka MU Brno), Mounia El Hilali (exCEO & CSO IKEA), Simona Kijonková (E-commerce podnikatelka), Irena Storova (ředitelka Súkl), Emma Boishardy (GŘ GSK),investorka Kateřina Zychová, Dagmar Ledererová (ředitelka investiční výstavby, GridServices s.r.o. – člen skupiny Innogy), Dita Stejskalová (spolumajitelka Ogilvy), Pavla Gomba (ředitelka Unicef CR), Ivana Šachová (majitelka Silex) a mnoho dalších. Srdečně děkujeme.

MOŽNOSTI PARTNERSTVÍ 

Parametry spolupráce domlouváme s každým partnerem individuálně podle aktuálních potřeb.

GENERÁLNÍ PARTNERSTVÍ 

Cena: 500.000,-Kč 

Představení partnera v rámci kampaně | Mediální prezentace: 

(FIRMA A MÉDIA) 

➔ Prezentace partnera v rámci kampaně minimálně 16 x (v odborných časopisech a médiích prostřednictvím tiskových informací)
➔ Uvedení loga společnosti v inzertních oznamech projektu 
➔ Logo partnera v online/tisk materiálech akce i do materiálů našich mediálních partnerů
➔ Logo v elektronických newsletterech (BPWCR a partnerských) 
➔ Celoroční uvedení loga na webu projektu
➔ PR text a logo na Partneři akce 2022 včetně aktivního hyperlinku na stránky partnera
➔ Prezentace na sociálních sítích (více než 9200+ fanoušků a followerů)
➔ Jmenovité poděkování na úvod konference
➔ Představení partnera moderátorkou akce 
➔ Promítání prezentačního videa partnera v přestávkách programu (online & offline)
➔ Projekce loga během akce
➔ Logo na partnerských bannerech akce
➔ Fotodokumentace, videosestřih + filmový záznam na YouTube BPWCR

Udržitelnost a dlouhodobá partnerství: 

(FIRMA A STRATEGIE) 

➔ Možnost ovlivnit strategii kom. kampaně podle individuální dohody s partnerem
➔ Exkluzivní zviditelnění partnera v místě konání akce 
➔ Úprava programu akce podle potřeb partnera 
➔ V rámci kampaně lze vhodně komunikovat vlastní projekty D&I 
➔ Možnost konání vlastního průzkumu v rámci kampaně 
➔ Vytvoření firemní identity v provázání na projekt Equal Pay Day (canvas) ➔ Uvedení loga partnera ve výroční zprávě BPWCR (osvědčený dodavatel v rámci ESG, organizace v souladu s cíli SDGs) 
➔ Závěrečná zpráva o akci, Ohlédnutí

Prostor pro propagaci produktů a služeb účastnicím a účastníkům akce a sledujícím:

(FIRMA A PRODUKT ČI SLUŽBA) 

➔ Prezentační místo na akci – meeting point 
➔ Personalizované dárky jako vklad do VIP tašek vystupujícím 150 ks
➔ Založení produktů na stoly během akce
➔ Katalogová prezentace online verze & offline 
➔ Offline katalog předán ve VIP taškách akce a užíván pro akvizici. 
➔ Umístění roll-upu v místě konání akce

Zviditelnění osobností, HR marketing (FIRMA A LIDÉ) 

➔ Pozice vystupující/ho Konference 
➔ Pozice mentorky a online mentorky 
➔ Promo osobnosti, která vystupuje pouze v rámci kampaně 
➔ Představení partnera vlastní zástupcem
Propojení B2B kontaktů (VIP zóny, VIP setkání pro mentorky a partnery únor/březen 2023, možnost konání setkání v prostorách partnera)
3 čestné pozvánky pro doporučené hosty partnera (VIP invite) 
Vstupenky pro zaměstnance a zaměstnankyně (Možnost uspořádat teambuilding na EPD využily společnosti jako zaměstnanecký benefit a motivační nástroj)

◆ Vstupenka na konferenci pro management, nebo stážisty
◆ Vstupenka na mentoring také pro aktivaci žen z MD/RD 
◆ Vstupenka na online mentoring pro celou ČR, nebo regiony EU

O POŘÁDAJÍCÍ ORGANIZACI & KONTAKT 

Veřejně prospěšná organizace Business & Professional Women CR z.s. (BPWCR) realizuje celoročně od roku 2010 vzdělávací projekty, které medializují téma rovného postavení žen ve společnosti a představují veřejnosti ženy-expertky, jako stále chybějící ženské vzory. Již 13 let vede osvětovou kampaň #rovnáodměna (dříve za #rovnéplaty). BPWCR usiluje o vyvracení zažitých předsudků a stereotypního myšlení pomocí prezentování best practices firem v oblasti D&I. 

BPWCR přináší náměty na projekty a aktivity vedoucí ke zvýšení počtu žen v rozhodovacích pozicích, k většímu využití jejich talentů a současně nabízí velmi efektivní vzdělávání formou speed mentoringu

BPWCR je součástí nejvlivnější světové organizace žen BPW International, která má od roku 1947 poradní status v OSN, i v EU (od 1977) a byla iniciátorkou pořádání Equal Pay Day po celém světě. Je ambasadorkou Women Empowerment Principles – projektu ve spolupráci s UN Women. BPW působí ve více než 100 zemích světa a navazuje na odkaz Františky Plamínkové, jedné z prvních českých členek a zakladatelek z roku 1930. 

Kontaktujte náš tým. Těšíme se na spolupráci. 

KONTAKTY:
Lenka.Stastna@bpwcr.cz / tel. 602 383 880
Helena.Dreiseitlova@bpwcr.cz / tel. 73197013

Další možnosti spolupráce: titulární partnerství s Equal Pay Day, firemní členství v BPWCR, zapojení do projektů organizace (Empowering Women, Academy for Women Entrepreneurs with US Embassy Prague, Women Empowerment Principles), medializace témat spojených s posílením postavení žen. www.bpwcr.cz

Fotogalerie 22 / Ohlédnutí 20 / Ohlédnutí 21 / Katalog 22 / Fotogalerie 19