Chtěli byste zvýšit povědomí o své značce a zároveň se zúčastnit inspirativní konference? Navažte nové partnerství a získejte dlouhodobé kontakty. Vytvořte díky prezentačnímu stánku na naší akci zajímavý meeting point pro nové tváře a nechte účastnice nakouknout pod pokličku vašeho podnikání.

A co že Vám prezentace přinese?
Akce, kde můžete prezentovat je rozdělena do dvou dnů. První den, 31. 3. 2023, se koná konference a můžete těšit na návštěvností 500+ hostů a druhý den, 1. 4. 2023, probíhá mentoringový den s návštěvností 800+ hostů. Každý den navštěvuje široké spektrum lidí, převážně vysokoškolsky vzdělaní mezi 29 – 55 lety pracovně aktivní, tím se zvýší dosah prezentace Vaší společnosti. Současně můžete na akci poznat spoustu zajímavých lidí a posílit tak svou síť pracovních kontaktů a pomoci tak své značce.
Akce je pro Vás jedinečnou možností prezentovat Vaši společnost, produkt nebo službu zajímavé cílové skupině tvořené aktivními a úspěšnými ženami – manažerkami, začínajícími i úspěšnými podnikatelkami.
Pokud budete chtít sdílet svou účast na konferenci na sociálních sítích můžete využít propojení našich komunit na soc. sítích s dosahem 11,000+ fanoušků a followerů.
Stánek na akci připravujeme jako 1 stůl 180 x 90 cm s bílým ubrusem, 2 židle a prostor na Váš roll up. Jiné požadavky jako přívod elektrické energie prosím hlaste předem (je nutné objednávat). Wi-FI je v konferenčním prostoru zpoplatněna. Na každý stánek počítáme standardně s účastí 2 osob. Děkujeme za zaslání kontaktní osoby za stánek na konference@equalpayday.cz. Po příchodu v den konání akce se prosím registrujte pro získání barevné pásky na registraci u šaten.
Klíčové body:
- Prezentace dva dny 31.3. a 1.4. 2023 v Clarion Congress Hotel Prague.
- Průměrná návštěvnost a vizibilita 500+ v pátek a 800+ v sobotu.
- Váš produkt či služba do cílové skupiny ženy VŠ, 29-55 let, aktivní v kariéře.
- Prezentační (nikoliv prvoplánově prodejní) stánek slouží k představení služeb a produktů, k posílení sítě pracovních kontaktů a posílení značky.
- U stánku garantujeme místo pro roll up a vstupenku pro 2 osoby.
- Stánek můžete mít vlastní. My standardně připravujeme jeden stůl 180 x 90 cm s bílým ubrusem a 2 židle.
- Bohatá profi fotodokumentace
- Můžete využít propojení soc. sítích projektu s dosahem 11,000+ followerů.
Cena: 20.000 Kč + DPH
Pro objednávku a bližší informace kontaktujte Terezu Blažkovou
email: konference@equalpayday.cz
tel: 770 196 858