Mondelēz International

Snacking Made Right

Společnost, která je jedním z největších výrobců cukrovinek a pečených produktů na světě, zaměstnává 80 tisíc lidí a prodává své výrobky ve více než 150 zemích. Mezi její nejznámější globální značky patří čokolády Toblerone, Milka a Cadbury Dairy Milk; sušenky OREO, belVita a LU a bonbóny a žvýkačky Halls a Trident. Do portfolia produktů na českém a slovenském trhu patří také značky BeBe Dobré ráno, Brumík, Fidorka, Figaro, Kolonáda, Miňonky, Opavia, Tatranky či TUC.

V České republice a na Slovensku naše společnost působí od roku 1992. Ve čtyřech továrnách, dvou obchodních jednotkách a centru sdílených služeb zaměstnává téměř 2,5 tisíce lidí a obchodní zastoupení firmy zde prodává okolo 500 produktů pod 16 značkami. Generální ředitelkou pro region ČR, SR a Maďarska je Ivana Tůmová.

Philip Morris ČR a.s.

Společnost PMI už není jen klasická tabáková společnost

Jsme součástí globální společnosti Philip Morris International (PMI), která prochází největší transformací od dob svého vzniku. Ve snaze vybudovat svět bez cigaretového kouře je v čele transformace nikotinového průmyslu. Vedle tradičních tabákových výrobků nabízí díky významným investicím do vědy, výzkumu a inovací širokou škálu bezdýmných produktů, které pro dospělé uživatele představují lepší alternativu, než je pokračování v kouření.

Patříme mezi top zaměstnavatele v regionu zaměstnávající téměř 1 300 osob. V naší DNA je otevřené pracovní prostředí nabízející rovné příležitosti a férový přístup, atraktivní pracovní příležitosti, nebo možnost rozvoje kariéry doma i v zahraničí, stejně jako třeba unikátní přístup k podpoře rodičovství. O našem přístupu svědčí řada ocenění jako například recertifikace označení Top Employer nebo prestižní certifikace EQUAL-SALARY, která potvrzuje náš rovný přístup k odměňování. Po celých více než třicet let významně podporujeme charitativní projekty napříč širokým spektrem organizací i zaměření. Od roku 2019 jsme signatářem Charty diverzity.

VMLY&R Prague

Mezinárodní komunikační agentura

Jsme mezinárodní komunikační agentura a děláme kreativu světové úrovně. Nejlépe to ukazuje šestatřicet sošek lvů z prestižního reklamního festivalu v Cannes v naší vitríně. Víme ale, že stavět dlouhodobý úspěch značek jen na kreativě nestačí. Proto vždy hlídáme i to, aby komunikace značky odpovídala obchodním cílům a přinášela byznysový růst. Využíváme k tomu kombinaci know-how od klasické reklamy přes expertizu v retailovém prostředí až po zákaznické aktivace a sportovní marketing. Chceme, aby každé setkání zákazníka se značkou bylo nezapomenutelným a konzistentním zážitkem. Dbáme proto na vzájemnou propojenost všeho, co značka dělá – vše musí perfektně ladit, ať už jde o komunikaci v kamenných obchodech a na e-shopu nebo třeba online kampaň s eventem. Pražská pobočka VMLY&R zaměstnává přes 150 lidí. Mezi naše klienty patří Česká spořitelna, Kaufland, innogy nebo adidas. Už přes deset let také rozvíjíme vlastní projekt – rodinný běžecký seriál RunTour, který je dnes v běžecké komunitě fenoménem. To, co umíme nejlépe, rádi propůjčujeme i na dobrou věc. Pravidelně spolupracujeme pro bono třeba s neziskovou organizací Člověk v tísni nebo jsme loni připravili kampaň pro Amnesty International na podporu lidskoprávní akce Maraton psaní dopisů.

Mars Czech

Mars je rodinná firma s více než stoletou historií

Nabízí širokou škálu produktů pro spotřebitele a jejich zvířecí mazlíčky. Vyrábí některé z nejoblíbenějších značek na světě, jako jsou například M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®,  ORBIT®, SKITTLES®, UNCLE BEN’S® a spoustu dalších. Společnost se pravidelně umisťuje na předních příčkách v prestižní globální soutěži Great Place To Work®. Kanceláře společnosti jsou pet friendly a spolupracovníci si tak můžou přivést své domácí mazlíčky do práce s sebou. Mars se zaměřuje na angažovanost a motivaci svých spolupracovníků, jak firma nazývá své zaměstnance, a na naplňování pracovního potenciálu každého z nich.

Marsu záleží na diverzitě a v rámci této oblasti se mimo jiné soustředí i na odstraňování možných bariér pro ženy na jejich kariérní cestě do top managementu firmy. Celosvětově společnost přesáhla milník 40% žen v top managementu, ve střední Evropě tvoří ženy polovinu leadership týmu.

Raiffeisenbank a.s.

Digitální banka, která stojí na lidském přístupu a otevřenosti

Jsme digitální banka, která stojí na lidském přístupu a otevřenosti. Už šestkrát jsme získali ocenění. Nejpřívětivější banka roku a nově i ocenění Nejlepší banka roku 2022. Tato ocenění nejsou jen o úsměvu bankovních poradců, ale i o kvalitě našich produktů a hodnotě pro klienta. Usnadňujeme život svým klientům, aby se mohli věnovat všemu, co jim dělá radost. A to samozřejmě platí i v případě našich zaměstnanců. Chceme být bankou, která podporuje diverzitu, protože věříme, že přináší více nápadů, inovací i otevřenosti. Respektujeme různé životní situace, které ale přináší různorodé potřeby. V praxi to představuje na míru ušitá nabídka rozvoje, benefitů a specifických aktivit pro různé skupiny našich lidí. Tou je například iniciativa Tátové a mámy s námi, workshopy pro ženy v managementu a akce zaměřující se na témata rodičovství, péče o děti, ale i sama o sebe. Úplnou novinkou je IT akademie, což je vlastně interní možnost „rekvalifikace“ pro ženy na mateřské dovolené.

Danone a.s.

Největším světový výrobce čerstvých mléčných výrobků

Největším světový výrobce čerstvých mléčných výrobků, produktů na rostlinné bázi a světovou dvojkou v kategorii dětské výživy a balených vod. Nabízí celosvětové značky, např. Activia, Actimel, Danette, Kostíci a Fantasia, produkty na rostlinném základě ALPRO, Provamel a produkty dětské a klinické výživy spojené se značkou Nutricia – Nutrilon, Hami, Nutridrink, Nutrison, Cubitan, Neocate a další. Danone v současnosti vlastní nejrozsáhlejší sbírku fermentačních bakterií na světě. Hlavním cílem Danone je přinášet zdraví prostřednictvím jídla co největšímu počtu lidí, téměř 90 % prodejů Danone je v současnosti realizovaných v kategoriích zdravých výrobků. Právě na kvalitu svých výrobků a také na zdraví, které je úzce spojené s životním prostředím a trvalou udržitelností zdrojů na celé, čím dál tím více propojené, planetě, klade společnost Danone dlouhodobě mimořádný důraz.

Osobně jsem přesvědčen, že pracovní prostředí, které je otevřené různorodosti, je jedinou cestou, jak můžeme uspět v našem podnikání i v naplňování naší vize Jedna planeta. Jedno zdraví,“ říká Frédéric Guichard. Inkluzivní rodičovská politika Danone se řídí tím, že nezáleží na tom, zda nový přírůstek přišel do rodiny porodem nebo adopcí – všichni novopečení rodiče mezi zaměstnanci společnosti Danone, bez ohledu na pohlaví a typ rodiny, ve které žijí, mohou využívat výhod rodičovské politiky, která je podpoří v tom, aby v tomto období trávili kvalitní čas se svou rodinou.

Clarion Congress Hotel Prague

Jedno z největších kongresových center v ČR

Svým hostům se snažíme nabídnout maximální komfort a vysokou úroveň služeb. A protože si uvědomujeme, že spokojenost hostů závisí na profesionalitě a spokojenosti zaměstnanců, vypracovali jsme pro ně rozsáhlý program benefitů, včetně podpory vzdělávacích a sportovních aktivit. Podporujeme projekty, které se zaměřují na pomoc znevýhodněným, ochranu přírody, rozvoj a vzdělávání mladé generace v nejbližším okolí hotelu i v dalších regionech ČR. Podle povahy projektu přispíváme formou lidských zdrojů, materiálové či finanční pomoci.

Pro vedení hotelu je velmi důležitá společenská odpovědnost, udržitelnost podnikání a šetrnost k životnímu prostředí. Jsme součástí ekologického programu JOIN PURE STAY a podporujeme zodpovědný ekologický přístup v hotelovém provozu. K dalším aktivitám patří chov včel a pěstování vlastních bylinek. Všechny tyto produkty jsou využívány pro hotelové účely.

Provident Financial

Měníme svět k lepšímu prostřednictvím finančního začleňování zákazníků

Provident Financial je společností s britskými kořeny. Jsme součástí mezinárodní finanční skupiny IPF kótované na londýnské burze. V našem podnikání klademe důraz na transparentnost, odpovědnost a respekt. Vytváříme otevřenou firemní kulturu, v níž jsou diverzita a inkluze samozřejmostí. Při obsluze zákazníků je naším cílem špičkový servis a individuální přístup.

Rovné odměňování žen a mužů je pro nás naprostým standardem, stejně jako vyrovnané zastoupení žen a mužů jak mezi zaměstnanci a obchodníky, tak v nejvyšším vedení společnosti. Naši obchodní síť z více než 75 % tvoří obchodní zástupkyně všech věkových skupin. Soustředíme se na osobní rozvoj zaměstnanců, časovou flexibilitu i sladění práce a osobního života. Zaměstnancům i obchodním zástupcům nabízíme v rámci komplexního programu CARE aktivity pro podporu zdravého životního stylu a duševního zdraví. Velmi oblíbené jsou u zaměstnanců naše dobrovolnické a charitativní aktivity zaměřené na podporu komunit, v nichž jako firma působíme. Vlajkovou lodí našich společensky odpovědných aktivit je projekt Neviditelní.

Ministerstvo práce a sociálních věcí

projekt Rovná odměna

Rovná odměna je systémový projekt Ministerstva práce a sociálních věcí pro snižování rozdílů v odměňování žen a mužů v ČR. Zapojuje do řešení všechny aktéry na úrovni veřejné správy, institucí i byznysu již od roku 2016. Výstupem jsou konkrétní nástroje jako kalkulačka reálných výdělků žen a mužů na trhu práce, Chytrý HR nástroj Logib – sebetestovací nástroj pro zaměstnavatele přejatý ze Švýcarska pro zjištění rozdílu v odměňování uvnitř organizace, metodické materiály pro předcházení vzniku nerovností a kontroly rovného odměňování u zaměstnavatelů. Společně s Úřadem vlády byl vydán Akční plán rovného odměňování žen a mužů 2023–2026. Je to vůbec poprvé, kdy se Vláda České republiky zavázala řešit nerovné odměňování prostřednictvím samostatného dokumentu. Veškeré výstupy jsou podloženy výzkumy a analýzami, dobrými praxemi ze zahraničí a osvětovou kampaní pro širokou veřejnost.

Fashion Arena Prague Outlet

Nejnavštěvovanější české outletové centrum

Jsme nejnavštěvovanější české outletové centrum s 15letou působností na trhu. Zákazníci u nás mohou navštívit více než 100 obchodních jednotek, které nabízejí značkové zboží se slevami 30 až 70 procent. Jako společnost jsme také velmi angažovaní v pořádání kulturních a společenských akcí pro naše návštěvníky. Pořádáme módní přehlídky, výstavy a soutěže, které umožňují návštěvníkům zapojit se do módního světa a objevovat nové trendy. Ve Fashion Aréně aktivně přispíváme k udržitelnému rozvoji a ochraně naší planety pro budoucí generace. Budova outletového centra byla v roce 2022 dokonce oceněna
pětihvězdičkovou certifikací BREEAM, kterou jsou oceňovány pouze nejvíce udržitelné budovy na světě. Fashion Arena Prague Outlet je unikátní svým architektonickým zpracováním –⁠ kruhovým půdorysem a otevřeným středovým prostorem pod širým nebem, který je po celé délce osázen rostlinami. Outlet se dále vyznačuje dobrou dostupností z centra města, která je zhruba 25 minut. Zákazníci mohou také využít Shuttle bus, který je do Fashion Arena Prague Outlet zdarma dopraví.

ČEPS

Dlouholetý podporovatel a aktivní účastník projektu Equal Pay Day

Společnost ČEPS, jež je dlouholetým podporovatelem a aktivním účastníkem projektu Equal Pay Day, se v letošním roce rozhodla rozšířit svoji aktivní roli při prosazování rovných podmínek v odměňování mužů a žen ve společnosti a stala se bronzovým partnerem již 14. ročníku naší prestižní osvětové akce. „Equal Pay Day je v tuzemsku poměrně ojedinělým projektem s významným přesahem do firemní praxe. Pro ČEPS je tak přirozeným partnerem, protože prosazování rovných podmínek v odměňování mužů a žen je tématem, kterému se společnost věnuje dlouhodobě. Jde o velmi inspirativní setkání, z něhož si každoročně odnášíme spoustu zajímavých podnětů i praktických rad týkajících se nastavování férové nediskriminační firemní kultury. Ceníme si také možnosti navazovat nové kontakty a vzájemně sdílet praktické zkušenosti s renomovanými odborníky i s manažerkami z nejrůznějších oblastí podnikání,“ vysvětlila rozhodnutí stát se bronzovým partnerem Diana Procházková, ředitelka sekce HR a korporátní služby společnosti ČEPS.