Mondelēz International

Snacking Made Right

Společnost, která je jedním z největších výrobců cukrovinek a pečených produktů na světě, zaměstnává 80 tisíc lidí a prodává své výrobky ve více než 150 zemích. Mezi její nejznámější globální značky patří čokolády Toblerone, Milka a Cadbury Dairy Milk; sušenky OREO, belVita a LU a bonbóny a žvýkačky Halls a Trident. Do portfolia produktů na českém a slovenském trhu patří také značky BeBe Dobré ráno, Brumík, Fidorka, Figaro, Kolonáda, Miňonky, Opavia, Tatranky či TUC.

V České republice a na Slovensku naše společnost působí od roku 1992. Ve čtyřech továrnách, dvou obchodních jednotkách a centru sdílených služeb zaměstnává téměř 2,5 tisíce lidí a obchodní zastoupení firmy zde prodává okolo 500 produktů pod 16 značkami. Generální ředitelkou pro region ČR, SR a Maďarska je Ivana Tůmová.

Clarion Congress Hotel Prague

patří mezi největší kongresová centra v ČR

Svým hostům se snažíme nabídnout maximální komfort a vysokou úroveň služeb. A protože si uvědomujeme, že spokojenost hostů závisí na profesionalitě a spokojenosti zaměstnanců, vypracovali jsme pro ně rozsáhlý program benefitů, včetně podpory vzdělávacích a sportovních aktivit.

Podporujeme projekty, které se zaměřují na pomoc znevýhodněným, ochranu přírody, rozvoj a vzdělávání mladé generace v nejbližším okolí hotelu i v dalších regionech ČR. Podle povahy projektu přispíváme formou lidských zdrojů, materiálové či finanční pomoci.

Pro vedení hotelu je velmi důležitá společenská odpovědnost, udržitelnost podnikání a šetrnost k životnímu prostředí. Jsme součástí ekologického programu JOIN PURE STAY a podporujeme zodpovědný ekologický přístup v hotelovém provozu. K dalším aktivitám patří chov včel a pěstování vlastních bylinek. Všechny tyto produkty jsou využívány pro hotelové účely.  

Philip Morris ČR a.s.

Společnost PMI už není jen klasická tabáková společnost

Společnost Philip Morris International už není jen klasická tabáková společnost, jakou známe z minulosti. Prochází největší transformací od dob svého vzniku a dnes ji můžeme označit jako průkopníka v nikotinovém průmyslu, která je založená na nejmodernějších technologiích a čerpá z vědeckých poznatků. Dceřiná společnost Philip Morris ČR a.s. v České republice vyrábí a prodává tabákové výrobky a distribuuje bezdýmné zařízení IQOS, tabákové náplně HEETS a další související příslušenství. Firma zde působí již od roku 1992 a zaměstnává více než tisíc lidí. Přes 30 let přispívá různým charitativním projektům včetně těch, které zahrnují podporu sociálních programů zaměřených na zlepšení životních podmínek v místních komunitách.

Mars Czech

Mars je rodinná firma s více než stoletou historií,

nabízí širokou škálu produktů pro spotřebitele a jejich zvířecí mazlíčky. Vyrábí některé z nejoblíbenějších značek na světě, jako jsou například M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®,  ORBIT®, SKITTLES®, UNCLE BEN’S® a spoustu dalších. Společnost se pravidelně umisťuje na předních příčkách v prestižní globální soutěži Great Place To Work®. Kanceláře společnosti jsou pet friendly a spolupracovníci si tak můžou přivést své domácí mazlíčky do práce s sebou. Mars se zaměřuje na angažovanost a motivaci svých spolupracovníků, jak firma nazývá své zaměstnance, a na naplňování pracovního potenciálu každého z nich.

Marsu záleží na diverzitě a v rámci této oblasti se mimo jiné soustředí i na odstraňování možných bariér pro ženy na jejich kariérní cestě do top managementu firmy. Celosvětově společnost přesáhla milník 40% žen v top managementu, ve střední Evropě tvoří ženy polovinu leadership týmu.

Danone a.s.

Největším světový výrobce čerstvých mléčných výrobků,

produktů na rostlinné bázi a světovou dvojkou v kategorii dětské výživy a balených vod. Nabízí celosvětové značky, např. Activia, Actimel, Danette, Kostíci a Fantasia, produkty na rostlinném základě ALPRO, Provamel a produkty dětské a klinické výživy spojené se značkou Nutricia – Nutrilon, Hami, Nutridrink, Nutrison, Cubitan, Neocate a další. Danone v současnosti vlastní nejrozsáhlejší sbírku fermentačních bakterií na světě. Hlavním cílem Danone je přinášet zdraví prostřednictvím jídla co největšímu počtu lidí, téměř 90 % prodejů Danone je v současnosti realizovaných v kategoriích zdravých výrobků. Právě na kvalitu svých výrobků a také na zdraví, které je úzce spojené s životním prostředím a trvalou udržitelností zdrojů na celé, čím dál tím více propojené, planetě, klade společnost Danone dlouhodobě mimořádný důraz.

Osobně jsem přesvědčen, že pracovní prostředí, které je otevřené různorodosti, je jedinou cestou, jak můžeme uspět v našem podnikání i v naplňování naší vize Jedna planeta. Jedno zdraví,“ říká Frédéric Guichard. Inkluzivní rodičovská politika Danone se řídí tím, že nezáleží na tom, zda nový přírůstek přišel do rodiny porodem nebo adopcí – všichni novopečení rodiče mezi zaměstnanci společnosti Danone, bez ohledu na pohlaví a typ rodiny, ve které žijí, mohou využívat výhod rodičovské politiky, která je podpoří v tom, aby v tomto období trávili kvalitní čas se svou rodinou.

VMLY&R Prague

Mezinárodní komunikační agentura

Jsme mezinárodní komunikační agentura a děláme kreativu světové úrovně. Nejlépe to ukazuje šestatřicet sošek lvů z prestižního reklamního festivalu v Cannes v naší vitríně. Víme ale, že stavět dlouhodobý úspěch značek jen na kreativě nestačí. Proto vždy hlídáme i to, aby komunikace značky odpovídala obchodním cílům a přinášela byznysový růst. Využíváme k tomu kombinaci know-how od klasické reklamy přes expertizu v retailovém prostředí až po zákaznické aktivace a sportovní marketing. Chceme, aby každé setkání zákazníka se značkou bylo nezapomenutelným a konzistentním zážitkem. Dbáme proto na vzájemnou propojenost všeho, co značka dělá – vše musí perfektně ladit, ať už jde o komunikaci v kamenných obchodech a na e-shopu nebo třeba online kampaň s eventem. Pražská pobočka VMLY&R zaměstnává přes 150 lidí. Mezi naše klienty patří Česká spořitelna, Kaufland, innogy nebo adidas. Už přes deset let také rozvíjíme vlastní projekt – rodinný běžecký seriál RunTour, který je dnes v běžecké komunitě fenoménem. To, co umíme nejlépe, rádi propůjčujeme i na dobrou věc. Pravidelně spolupracujeme pro bono třeba s neziskovou organizací Člověk v tísni nebo jsme loni připravili kampaň pro Amnesty International na podporu lidskoprávní akce Maraton psaní dopisů.