Partneři EqualPayDay 2020

Náš hotel patří mezi největší kongresová centra v ČR. Svým hostům se snažíme nabídnout maximální komfort a vysokou úroveň služeb. A protože si uvědomujeme, že spokojenost hostů závisí i na profesionalitě a spokojenosti zaměstnanců, vypracovali jsme pro ně rozsáhlý program benefitů, včetně podpory vzdělávacích a sportovních aktivit.
Pro vedení hotelu je velmi důležitá společenská odpovědnost, udržitelnost podnikání a šetrnost k životnímu prostředí. Podporujeme projekty, které se zaměřují na pomoc znevýhodněným, ochranu přírody, rozvoj a vzdělávání mladé generace v nejbližším okolí hotelu i v dalších regionech ČR. Podle povahy projektu přispíváme formou lidských zdrojů, materiálové či finanční pomoci. Na střeše hotelu chováme včely a pěstujeme vlastní bylinky.

Mars je rodinná firma s více než stoletou historií, která nabízí širokou škálu produktů pro spotřebitele a jejich zvířecí mazlíčky. Vyrábí některé z nejoblíbenějších značek na světě, jako jsou například M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®,  ORBIT®, SKITTLES®, UNCLE BEN’S® a spoustu dalších. Společnost se pravidelně umisťuje na předních příčkách v prestižní globální soutěži Great Place To Work®. Kanceláře společnosti jsou pet friendly a spolupracovníci si tak můžou přivést své domácí mazlíčky do práce s sebou. Mars se zaměřuje na angažovanost a motivaci svých spolupracovníků, jak firma nazývá své zaměstnance, a na naplňování pracovního potenciálu každého z nich. Marsu záleží na diverzitě a v rámci této oblasti se mimo jiné soustředí i na odstraňování možných bariér pro ženy na jejich kariérní cestě do top managementu firmy. Celosvětově společnost přesáhla milník 40% žen v top managementu, ve střední Evropě tvoří ženy více než polovinu leadership týmu

Budujeme podnikání, které podporuje rovnost žen a mužů. My ve skupině Ingka věříme, že každý má právo na férové zacházení a rovné příležitosti, a to bez ohledu na pohlaví. Našim cílem je dosáhnout skutečné rovnosti žen a mužů. To znamená zajistit rovné příležitosti pro ženy i muže a dosáhnout rovnováhy mezi nimi ve všech zemích, úrovních a pozicích, včetně správních rad a výborů organizace. Věříme, že větší vyváženost zastoupení mužů a žen prospěje všem. S naším závazkem 50/50 se zaměřujeme na všechny úrovně, ale také na více žen v převážně mužských rolích a více mužů v převážně ženských rolích.
Bez ohledu na roli nebo pozici by všichni v IKEA měli očekávat, že za práci stejné hodnoty budou zaplaceni stejně. Jsme členy koalice Equal Pay International Coalition (EPIC) a zavázali jsme se zajistit rovné odměňování žen a mužů v celé skupině Ingka. Vybudování genderově rovného podnikání znamená podporu inkluzivní kultury, v níž jsou ženy i muži oceňováni za svůj podíl na úspěch firmy, ale také jsou schopni ovlivnit kulturu a chod celé organizace. Protože když mají muži a ženy stejné příležitosti, vyhrává každý.

Společnost Partners patří do Partners finanční skupiny, jejíž obrat překročil v uplynulém roce jednu a půl miliardy korun. Partners jsou od roku 2009 největší finančně poradenskou společností v Česku. Zásluhu na úspěchu jejího poradenství má především objektivita, nabídka exkluzivních produktů a vysoké nároky na vzdělávání svých finančních poradců. V roce 2011 Partners vyhlásili 8. září Dnem finanční gramotnosti a spustili CSR projekt pod stejným názvem. V roce 2012 vznikly franšízy Partners market a jako první zavedli investiční poradenství. Do Partners finanční skupiny patří také úspěšné projekty Partners investiční společnost, nemovitostní fond Trigea, Partners bankovní služby a společnost Partners media, která provozuje weby Peníze.cz, Finmag.cz a Heroine.cz. Od července 2019 sem patří také Simplea pojišťovna, nabízející unikátní životní pojištění. Partners zkrátka znamená: „Finanční poradenství JINAK“.

Krása se skrývá v sebejistotě. V Mary Kay věříme, že krása každé ženy zazáří, když je sebejistá. Když uvěří tomu, že má půvabné rysy, veselé oči, dobré srdce… Už více než 55 let se snažíme podporovat sebejistotu žen, nabídnout jim nejen kosmetiku, která skutečně funguje a která je rozzáří, ale i podnikatelskou příležitost a s ní spojenou nezávislost a úspěch. Snažíme se ženám pomoci plnit si své sny. Protože každá žena může. Může cokoliv, čemu sama věří. A tak se naučte přijímat i dávat komplimenty, nebát se výzev a nepodceňovat se. Věřte v krásu sebejistoty. www.marykay.cz – jediný autorizovaný prodejce kosmetiky Mary Kay

Jsme univerzální pojišťovna patřící k sedmi nejsilnějším společnostem na trhu v ČR. Máme na 750.000 klientů, kterým umíme nabídnout jakékoli krytí proti všem myslitelným rizikům. Naší strategií je dlouhodobé partnerství se zákazníky i obchodními partnery – nezajímá nás krátkodobý zisk, protože chceme poskytovat spolehlivé a stabilní rentabilní služby pro současnou i budoucí generaci. Svůj servis už poskytujeme už více než 25 let a můžeme se pochlubit dlouhodobě nejvyšší zákaznickou spokojeností doloženou pravidelnými výzkumy.

Asahi in Europe has a clear vision to become carbon neutral by 2030 and use fully circular packaging. The company is committed to run the business in harmony with nature, not only for us, but for generations that come after us, because the gifts of nature are essential to brew great beers. To fulfil this purpose, everybody is important, but powerful women can play a crucial rule and make a difference. Asahi in Europe therefore implements various ways to support diversity and inclusion, and empowers women to make an impact.

Pietro Filipi, česká módní elegance a jedinečnost pro každou příležitost. Dámské a pánské kolekce nabízíme více než pětadvacet let, oblékáme řadu známých tváří i umělců. Vynikáme prvotřídními materiály, kvalitním zpracováním i originálním rukopisem návrhářů. Mezi ně patří Monika Drápalová, Martha Bryxi, Ana Margarida Dias Machado či Filip Hieke. V Pietro Filipi nabízíme zákazníkům jistotu, že sahají po stylovém oblečení, ve kterém se budou cítit dobře a sebevědomě.
Naše móda patří přemýšlivým lidem, kterým není lhostejný životní styl a vnímají nadčasovou hodnotu věcí. Lokální výrobou a používáním maximálního množství přírodních materiálů se snažíme minimalizovat zátěž na ekologii. Zakládáme si na udržitelnosti a férovosti nejen k zákazníkům, ale ke všem, kdo za značkou Pietro Filipi stojí. Rovností v odměňování i nediskriminačním pracovním prostředím se snažíme dávat příklad módnímu byznysu. Věříme, že motto „za stejnou práci stejná odměna“ není klišé. I proto je nám ctí, že můžeme podporovat unikátní projekt Equal Pay Day, který má pozitivní dopady na celou českou společnost.

Společnost Philip Morris ČR a.s. je největším výrobcem a prodejcem tabákových výrobků a distributorem bezdýmných náplní HEETS, zařízení IQOS a s ním souvisejícího příslušenství v České republice. Firma zde působí již od roku 1992 a zaměstnává více než tisíc lidí. Přes 27 let přispívá různým charitativním projektům včetně těch, které zahrnují podporu sociálních programů zaměřených na zlepšení životních podmínek v místních komunitách.
Společnost je součástí globální skupiny Philip Morris International Inc., která stojí v čele proměny tabákového průmyslu s cílem vytvořit budoucnost bez kouře a jednoho dne nahradit cigarety bezdýmnými výrobky – a to ve prospěch dospělých kuřáků, kteří by jinak pokračovali v kouření. Svou budoucnost totiž PMI staví na nové kategorii bezdýmných výrobků, které jsou mnohem lepší volbou než pokračování v kouření.
Pevnou součástí firemních zásad společnosti Philip Morris ČR a.s. je, že na pracovišti neakceptuje jakoukoli diskriminaci – a to včetně platové. Jako první firma v České republice získala prestižní certifikaci tzv. platové rovnosti EQUAL-SALARY, které je nezávislým potvrzením rovného odměňování mužů a žen na stejných pracovních pozicích.

OK POINT je rovnocennou příležitostí pro ženy i muže, kteří chtějí podnikat a mít pevně v rukou výši svého výdělku. Původní český koncept OK POINT, který znamená bankovní, finanční a realitní služby společně, přináší společnost Broker Consulting ve spolupráci s mBank a MONETA Money Bank. A že finance a reality nejsou tím pravý oborem pro ženy? Klišé, které vyvracejí skutečné příběhy úspěšných franšízantek OK POINTu podnikajících napříč celou republikou. V odbornosti a obchodních dovednostech často předčí své mužské kolegy, jejich zkušenosti si můžete přečíst na www.okpointy.cz. Příležitost pro otevření vlastní pobočky je ve 25 městech po celé České republice. Stát se franšízantkou konceptu OK POINT totiž znamená být samostatnou podnikatelkou, ale nebýt na to sama.

SmartEmailing je aplikace pro kompletní správu e-mail marketingu a marketingové automatizace. Na české trhu zaujímá pevnou pozici již 10 let. Denně doručí v průměru 3,5 milionu e-mailů. Jednou z hlavních předností SmartEmailingu je doručitelnost a dobré vztahy s českými e-mailovými providery. Kromě e-mailingu umožňuje vytvářet a řídit další marketingové procesy na základě dat a chování zákazníků. Neustále rozšiřuje marketingové kanály pro komunikaci: e-maily, SMS, FB audience, messengery, push notifikace, atd.
SmartEmailing stojí na principech svobodné firmy. Tým je tvořen nadšenými slušnými lidmi, kteří společně určují jeho další vývoj i způsob, jakým může firma české společnosti přispívat – v rámci finanční podpory zajímavých projektů i věnováním vlastního času. Hrdě stojí za označením: „Podnikáme srdcem.“

Wunderman je mezinárodní marketingová agentura, jejíž centrála sídlí v New Yorku, dnes tak ve 200 pobočkách na 70 trzích pracuje 9200 profesionálů. Pražská pobočka je na trhu přes 20 let a dnes je největší marketingovou agenturou v Česku. DNA agentury je spojení dat, kreativy a technologií, díky tomuto různorodému mixu tak vytváří pro své klienty marketing, který přináší výsledky. Wunderman nabízí svým zaměstnancům mnoho interních programů, které podporují jejich komplexní rozvoj. Velice oblíbený je mezinárodní program Pass it on, který podporuje ženský leadership a poskytuje prostor pro vzájemnou spolupráci a sdílení zkušeností nejen mezi ženami v byznysu.

Skupina Nova kraluje českému televiznímu trhu a pravidelně obsazuje první příčky televizní sledovanosti. Její pořady a hvězdy se během šestadvaceti let existence staly nepostradatelnou součástí českých domácností. Prioritou skupiny Nova není jen pravidelné obhajování titulu televizního lídra, ale také získávání a udržení kvalitních zaměstnanců. Jejich výkon oceňuje řadou benefitů a nadstandardní péčí. Klíčovou roli hraje také specifická firemní kultura a přátelské pracovní prostředí. Z dlouhodobého hlediska patří skupina Nova mezi nejatraktivnějších zaměstnavatele v České republice.

Projekt 22 % K ROVNOSTI je systémový projekt Ministerstva práce a sociálních věcí pro snižování rozdílů v odměňování žen a mužů v ČR. Zapojuje do řešení všechny aktéry na úrovni veřejné správy, institucí i byznysu. Výstupem jsou konkrétní nástroje jako kalkulačka reálných výdělků žen a mužů na trhu práce, Logib – sebetestovací nástroj pro zaměstnavatele přejatý ze Švýcarska pro zjištění rozdílu v odměňování uvnitř organizace, metodické materiály pro Úřad práce a Státní úřad inspekce práce pro předcházení vzniku nerovností a kontroly rovného odměňování u zaměstnavatelů. Vše je podloženo výzkumy a analýzami, dobrými praxemi ze zahraničí a osvětovou kampaní pro širokou veřejnost. Více na www.rovnaodmena.cz

SPOLUPRACUJEME

PODPORUJEME

Máte zájem prezentovat svůj produkt nebo službu tisícovce žen na akci?
Hledáte byznys partnerky, nebo nové zaměstnankyně?
Mohlo by to vyřešit kontaktní místo přímo na Equal pay day. Ptejte se na sekretariat@equalpayday.cz, nebo telefonujte 602 383 880.